Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпроси за стоповете.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Пробвал ли си на Осрам или Филипс? Да не би да ти се събира влага вътре и да е от това?
    Моите се бяха излющили и ги смених с прозрачни, но май ще си взема пак оранжеви понеже мигача изглежда доста грозно зарази блендата отвътре или каквото и да е там в странен цвят.
    Alfa Romeo 146 1.8 16V TwinSpark

    Comment


    • #17
      Само Филипс купувам. Задържа се влага, определено. Ама в този студ това е най-маликият проблем. Сега ми е актуална борбата с чистачките, централното заключване... Познати на всички неща
      Lada 1200s - "Госпожата" 1986г. - 2007г.
      Алфа Ромео 146 Boxer '96 2008г. -

      Comment


      • #18
        Помогнете!

        По отношение на спуканите стопове - и аз имам този проблем - миналата година ми беше спукан десния - опитах се да запълня пукнатината със силикон, но продължи да пропуска влага, включително в багажника, затова си взех един "нов" от Италианеца и го смених. Миналия месец забелязах, че и левия е спукан (на приблизително същото място, без да е имало удар) и освен това "новият" десен е отново с пукнатина!!! - Явно не са правени за минусови температури нашите нежни машини.
        А сега, ако можете да помогнете - имам проблем със задните светлини: КОГАТО ВКЛЮЧА ЛЕВИЯ МИГАЧ МИГА СЛАБО И КРУШКАТА ЗА СТОПОВЕТЕ И ТО И ДВЕТЕ И ЧАСТИ (5 И 21 W). Резултатът е, че мигачът свети слабо - токът се разпределя и към останалите два консуматора по веригата, а имам съмнение, че ми изтощава излишно и акумолатора, а в тая върла зима всяко ампер-часче си е от значение сутрин при запалването. Не намерих подобен проблем във форума, така че, ако ви е познато - помагайте!
        P.S.
        Още един симптом - като дам ляв мигач и натисна спирачка, започва да мига два пъти по-бързо. Ако са включени аварийните при спирачка започва да мига малко по-бавно. Хайде, решавайчте загадеката сега - аз отивам да замервам веригите!
        Alfa Romeo 146 2.0TD 1998

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от navyflight Покажи съобщение
          По отношение на спуканите стопове - и аз имам този проблем - миналата година ми беше спукан десния - опитах се да запълня пукнатината със силикон, но продължи да пропуска влага, включително в багажника, затова си взех един "нов" от Италианеца и го смених. Миналия месец забелязах, че и левия е спукан (на приблизително същото място, без да е имало удар) и освен това "новият" десен е отново с пукнатина!!! - Явно не са правени за минусови температури нашите нежни машини.
          А сега, ако можете да помогнете - имам проблем със задните светлини: КОГАТО ВКЛЮЧА ЛЕВИЯ МИГАЧ МИГА СЛАБО И КРУШКАТА ЗА СТОПОВЕТЕ И ТО И ДВЕТЕ И ЧАСТИ (5 И 21 W). Резултатът е, че мигачът свети слабо - токът се разпределя и към останалите два консуматора по веригата, а имам съмнение, че ми изтощава излишно и акумолатора, а в тая върла зима всяко ампер-часче си е от значение сутрин при запалването. Не намерих подобен проблем във форума, така че, ако ви е познато - помагайте!
          P.S.
          Още един симптом - като дам ляв мигач и натисна спирачка, започва да мига два пъти по-бързо. Ако са включени аварийните при спирачка започва да мига малко по-бавно. Хайде, решавайчте загадеката сега - аз отивам да замервам веригите!
          провери си масата на стопа зачисти или направо пусни една нова жичка !стоповете не се пукат от минусувите температури а от загряването на крушката вътре пластмасата се огъва навътре и се пука , на моята го залепих със секундно лепило и лакирах отгоре да не си личи но на първо място сложете си крука 5 вата а не 10
          146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
          145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим

          Comment


          • #20
            За съжаление и моите стопове са спукани вертикално точно през средата и двата по един и същ начин. И пукнатината не е от край до край, а започва и свършва на около сантиметър от горния и долния ръб съответно - на тясната секция, където е общата крушка за стоп и габарит. Виждал съм го и на други такива коли - явно си им е слабо място (или слаб инженер ги е проектирал)...
            Проблема със събирането на вода го реших елементарно - с 1,5мм свредло в долната част на тези сектори...

            А колегата с дискотечните светлини отзад - зачисти си буксите! Слаба връзка има някъде - окислено, корозирало... по принцип не е типично са нашите мАКини, ама...
            Last edited by Shider; d.m.y г., 01:59. Основание: допълване
            '03 Suzuki DL1000 V-Strom
            '00 Subaru Outback 2.5i gpl - Japanese Alfa
            '93 Toyota Previa 2.4i - perfect youngtimer
            '05 FIAT Punto 1.3multiJet

            Comment


            • #21
              Тъкмо се бях притеснил, че само аз съм с фантомни пукнатини на стоповете. И аз се мъчих със силикон, но не стана, а уж го запълних добре. Секундното лепило е идея. Определено ще го пробвам като се постопли
              Alfa Romeo 146 1.8 16V TwinSpark

              Comment


              • #22
                Стоповете не се пукат от студа, нито от удар (ако не е директно по тях де ) - удрян съм отзад...Явно по-силните крушки много ги нагряват (или по-високите). При мен са ок със стандартните крушки, но се замислям за светодиодни крушки. Някой слагал ли е такива, ако да - как са като осветеност и температура? Би трябвало да са по-щадящи за пластмасата на стоповете...
                sigpic
                Alfa Romeo 146 1.4 T.Spark Lusso (AR 33503) ZAR93000002178535

                Comment


                • #23
                  Аз съм слагал такива "крушки" (на мотора, но това няма особено значение). Не греят въобще, не консумират почти нищо, но и светенето им е толкова. През деня габарита не можеш да го разбереш свети ли или не, стопа е малко по-силен, но пак недостатъчно ярък. През нощта се виждат поне че светят, но също не бях доволен от разликата във светенето между габарит и стоп, т.е. няма го това сигнално ярко засветване на 21в нажежаема жичка. Прецених, че е по-безопасно да карам със стандартните крушки.
                  При новите модели мпс-та светодиодите са си изчислени като яркост и брой, и са разпределени по цялата площ на осветителния елемент - че и за това си има строги стандарти кое, как и колко трябва да свети.
                  '03 Suzuki DL1000 V-Strom
                  '00 Subaru Outback 2.5i gpl - Japanese Alfa
                  '93 Toyota Previa 2.4i - perfect youngtimer
                  '05 FIAT Punto 1.3multiJet

                  Comment


                  • #24
                    Колеги на мен също ми бе спукан десният стоп точно там където се обозначили с 1 иначе бе като аквариум само рибка му липсваше и от там със секундно лепило го оправихме вече няма такива проблеми, но внимавай те после да не побелее не прекалявайте с лепилото повече прецизност!
                    А не знам поради каква причина същият стоп ми свети по-слабо,вътре не е мръсен измит е ти доста хубаво?
                    Със фолио за затъмнияване на стъклата външно ще може ли да се затъмни стоповете? Някой да е опитвал..
                    Last edited by Gena7a_Turb0; d.m.y г., 18:26.

                    Comment

                    Working...
                    X